אל ג'זירה תסגר? השר קרעי: "ממתינים לקבינט"

    המהדורה המרכזית No Comments on אל ג'זירה תסגר? השר קרעי: "ממתינים לקבינט"

    שר התקשורת שלמה קרעי תוקף אצל מימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי את מזכ"ל הא"ום: "אמירות שמצדיקות את הפשעים הנתעבים, אין מילה אחרת. הם משתמשים בשיטות של גבלס גם בתודעה: שוחטים תינוקות ואז מהדהדים כאילו הם הומניים"

    השר שלמה קרעי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    14:58
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן מציגה: המתנה של ספירת העומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת, שלמה קרעי (הליכוד), שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ועדכן באשר לסגירת ערוץ הטרור אל ג'זירה: "אנחנו ממתינים לקבינט שיאשר את הסגירה בפועל".

    קרעי תקף בחריפות את דבריו האנטישמיים של מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, שלמעשה הצדיק את המעשים המחרידים שביצעו מחבלי החמאס: "אלה ממש אמירות שמצדיקות את הפשעים הנתעבים שנעשו כאן. אין מילה אחרת. הם משתמשים בשיטות של גבלס גם בתודעה. שוחטים תינוקות אבל אז מהדהדים כאילו הם הומניים".

    הוא התייחס לדבריה של החטופה ששוחררה ולחשש לנזק הסברתי: "זה לא פשוט לצנזר אדם במדינה דמוקרטית ולמנוע ממנו לומר את מה שיש לו. אי אפשר להעביר ביקורת על מי שמשפחתה נמצאת בשבי החמאס".

    על אל ג'זירה: "אושרו בממשלה התקנות שמאפשרות לסגור אותם ואנחנו ממתינים לקבינט שיאשר את הסגירה בפועל. אני פועל בנושא כבר שבועיים. היו המון קשיים משפטיים. יש מי שלא מבין שאנחנו במלחמה. בע"ה נסגור את הגוף הזה שמדברר את החמאס".

    על הלימודים מרחוק והקשיים עם חברות הסלולר: "בתקופת המלחמה אנחנו נקבע לחברות הסלולר שכל דקה מעבר לחבילה לא ישלמו עליה מחיר מופקע אלא רק את דמי הקישור גומלין, זה העלות המינימלית. לצערי תהיה כאן כנראה עלות על ההורים. היום חסמו את הקווים, חוצפה שאין כמותה. מנסים לגרום להורים לשלם יותר תוך ניצול המלחמה. משרד החינוך גם גורר רגליים ולא רוצה לממן את זה".



    0 תגובות